Door de verwachte winterse weersomstandigheden (gladheid, sneeuw) hebben wij als vereniging moeten besluiten het concert van aankomende zondag NIET te laten doorgaan!
Dit besluit is niet licht genomen 😔, maar de veiligheid van onze bezoekers, muzikanten en vrijwilligers staat voorop 🎺👥.
🔁 Willen jullie dit bericht zoveel mogelijk delen?
Dank voor het begrip en hopelijk zien we jullie 21 maart bij ons volgende concert 🙏✨
